StrefaWydruku.pl

Poznań
Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

Dlaczego warto mieć firmową wizytówkę?

Autor: Ewelina Grabowska, publikacja: 2019-07-12

Wizytówki według niektórych są już reliktem przeszłości. Przy ogólnodostępnych informacjach w sieci może się wydawać, że mało kto korzysta już z wizytówek. Okazuje się jednak, że większość firm (i nie tylko) wciąż ma swoje wizytówki i nie waha się w nie inwestować. Dlaczego? Zobaczmy, z jakich powodów może przydać Ci się nowa, firmowa wizytówka.

Zdjęcie nr 1

Informacje o firmie w pigułce

Na wizytówce z reguły umieszcza się najważniejsze informacje o firmie: nazwę, adres siedziby i strony internetowej, numery telefonu, niekiedy REGON lub NIP, a obecnie też odnośniki do portali społecznościowych. Czasami są tam też wskazówki dojazdu lub drobna mapka. Nie można zapomnieć również o przedmiocie działalności firmy i podstawowych produktach/usługach. To wszystko sprawia, że po informacje z wizytówki jest zwyczajnie łatwiej sięgnąć, niż poszukiwać ich w Internecie. Nawet wchodząc na stronę internetową przedsiębiorstwa, otrzymujemy znacznie więcej treści, a odnalezienie tych podstawowych może chwilę zająć. Gdy chcesz zadzwonić i umówić wizytę u lekarza bądź zarezerwować termin w hotelu, najwygodniejszą opcją może okazać się wyciągnięcie wizytówki z portfela i wybranie numeru! Tworząc swoją wizytówkę, zyskujesz zatem dużą część Twoich potencjalnych klientów!

Budowa wizerunku

Nowoczesna firma powinna posługiwać się wieloma kanałami marketingowymi i reklamowymi. Obejmuje to zarówno działania w Internecie, jak i poza nim. Wpływa to pozytywnie na odbiór marki, kojarzenie jej przez klientów i kontakt z nimi. Zastanówcie się sami, czy nie dziwne okazałoby się, gdyby duża korporacja, obecna w telewizji, Internecie i której logo widnieje zarówno na nośnikach wirtualnych, jak i fizycznych, nie miała swoich, dopasowanych wizualnie wizytówek? Wizytówka to istotny, współgrający z innymi formami promocji, element marketingu Twojej firmy.

Personalizacja

Wizytówki przydatne są również wówczas, gdy chodzi o większą firmę, gdzie zachodzi wielopoziomowy podział obowiązków. Po co masz dzwonić do biura obsługi klienta firmy, gdy możesz skontaktować się z konkretnym specjalistą, który zajmie się Twoją sprawą? W takim wypadku wizytówka dla każdego pracownika, aby klient mógł wygodnie się z nim skontaktować, również jest nieodzownym elementem w budowaniu relacji z odbiorcami.

Cena

Wiele innych kanałów reklamy jest też po prostu znacznie droższych od wizytówek. Ma to znaczenie przede wszystkim dla mniejszych przedsiębiorstw, działających w mniejszych miejscowościach. W takich warunkach otoczenia biznesu niekiedy odpowiednie rozprowadzenie wizytówek, ulotek i pozyskanie kontaktów na podobne sposoby może sprawić, że staniesz się rozpoznawalną, lokalną marką.

Pomimo dość tradycyjnej formy, wizytówki to wciąż podstawa marketingu każdej firmy. Prostotą i łatwą dostępnością dla klienta przewyższają one wiele innych sposobów promocji, nie wymagają ogromnych nakładów pieniężnych, a także mogą skutecznie wspomagać inne Twoje reklamy i budować relacje z klientami.


Opracowała:
Ewelina Grabowska
StrefaWydruku.pl

Identyfikacja wizualna - komu zlecić?

Poniżej przedstawiamy ranking 9 365 Specjalistów od Identyfikacji Wizualnej najlepszych w 2024 roku w poszczególnych miastach powiatowych:

Więcej poradników o identyfikacji wizualnej